[Kepviselok] taneh beszámoló KGy-re

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 20., K, 16:46:35 CET

Sziasztok!

Az alábbiakban, és csatoltan is olvashatjátok beszámolómat.
Kérdésekkel, kérésekkel keressetek meg személyesen, telefonon, vagy
elektronikus levélben.

Kérem a Tisztelt Küldöttgyűlést, fogadja el a beszámolómat.

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu

*****
Tanulmányi elnökhelyettes beszámolója 2006. nov. 27- tól 2007. febr. 07-ig

Ebben az időszakban a leghangsúlyosabb ügy a 110%-os kérdés, melyet
sikerült egyetemi szinten rendezni. A 10%-os keretbe bele kell érteni a
másodjára felvett tárgyakat is, persze amiért már a korábbi rendszerben
fizettünk, az nem számolódik ide. Ám amint ez a keret betelik, fizetősek
lesznek az ebbe a kategóriába sorolandó tárgyak is. Nem részletezném
nagyon, a Nyúzban írtam róla sokat.
A másik nagy port kavaró esemény a korábbi szabályzat novemberi
alkalmazása volt. Néhány hallgatót a korábbi TVSz alapján akartak
elbocsátani novemberben, van, akinek még folyamatban van az ügye,
másodfokon tárgyalják.

Természetesen eljártam minden olyan ülésre, melyre hivatalos vagyok,
igyekeztem a lehető legfelkészültebben megjelenni.
Ebben a vizsgaidőszakban, és főleg az azt megelőző két hétben érkezett
levéláradattal sikerült megküzdeni, a félévkezdési időszak pedig kezd már
lecsengeni, egyre kevesebb levelet kapok.
Folyamatban van a testnevelés kérdése a 2003 előtt kezdett hallgatók
tekintetében. A lényeg, hogy a 2003 előtt kezdetteknek nem kell tesi. Ezt
mi (a kari vezetés, és én is) így gondoljuk, de a szabályzat (még) nem ezt
mondja, így ismét lesz egy általános méltányossági eljárás, átmeneti
megoldásként. Majd május környékén, amikor úgyis változik a HKR, akkor
bevisszük.

Lássuk részletesebben, mi minden történt velem.

13.hét (nov.27-dec.3-ig)
- hétfő:
12h: lapindítón vettem részt
16h egyeztettünk Szandrával a 110%-ról
18h ad hoc bizottsági ülés a szabályzat értelmezésével kapcsolatban, majd
utána a hallgatói jogsérelmek kapcsán mondtam el a véleményemet,
álláspontomat
- kedd:
10-13:30h megtartottam fogadóórám (hosszabbított)
18h TTK KGy
- szerda
16h Kari Tanulmányi Bizottság (=:KTB, korábbi TOB) ülése az alapszakos
szakirányok kérdésköre, tér-jut, ügyrendek, egyebek napirenddel
- péntek: cikket írtam

14.hét (dec. 4-től)
- hétfő: a bonosztással kapcsolatban véglegesítettem a megbízási
szerződést - kedd: 12-14h 3kari tanulmányis egyeztetés volt a
vezetőképzővel
kapcsolatban, majd este Választmány
- csütörtök: elkészült az Educatio-s beosztás, egyeztettem Ádám Zolival -
péntek: cikket írtam
- hétvége: Educatio a BME K épületében

15.hét (dec. 11-től)
- hétfő: 10h az OHÜB kapcsán egyeztettem Tasnádi dékánhelyettes úrral -
kedd: 14-16h OHÜB-ön vettem részt, este Választmány
- szerda: 14h Kari Tanács

Vizsgaidőszak

Dec. 20. Választmányon vettem részt.
Jan.11. Választmányon vettem részt.

Összességében elmondható, hogy a vizsgaidőszak a hallgatói levelek
megválaszolásával telt (persze a tanuláson és a vizsgázgatáson kívül),
nagyobb zökkenő, kirívó probléma, amivel hozzám fordultak, nem volt.

Szorgalmi időszak

1. hét (febr. 5-től)
- hétfő: 9h EHÖK TB ülésen voltam
- kedd: délután Választmányon vettem részt
- csütörtök: megint EHÖK TB-n voltam, ahol is a 110% számolásának
problémáját oldottuk meg Köblös Istvánnal és Kovács Norberttel
- péntek: vezetőképzőn vettem részt a hétvégén () tartottunk tanulmányis
szekciót több-kevesebb sikerrel

2. hét (febr.12-től)
- hétfő: 16h Jegyzetbizottsági ülésen voltam, ezután néhány kérdésben
egyeztettem Tasnádi tanár úrral (költségtérítésesek kredit újrafelvételi
díja, fizikások előfeltétel rendszere, térítési táblázat)
- kedd: délután Választmány
- péntek: cikket írtam a Nyúzba

3. hét (febr. 19-től)
- hétfő: délután egyeztettem Tasnádival a testnevelés kapcsán (A 2003
előtt kezdetteknek nem kell tesi. Ezt mi így gondoljuk, de a szabályzat
nem ezt mondja, így ismét lesz egy általános méltányossági eljárás,
átmeneti megoldásként. Majd május környékén, amikor változik a HKR, akkor
bevisszük)

Tanulmányi e.h.
*****

Name: beszamolom.rtf