[Kepviselok] gazdbiz beszámoló

ELTE TTK HÖK Gazdasági Biztos gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 21., Sze, 20:20:26 CET

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az előző kgy óta eltelt időszakban továbbra is elláttam a gazdasági
biztosi feladatokat: utalványoztam, "könyveltem", véleményeztem a
választmányon felmerülő gazdálkodással vagy a költségvetéssel kapcsolatos
kérdéseket, javaslatot tettem a 2006-os év utolsó 2 hónapjára vonatkozó
költségvetés felhasználásra, résztvettem az EHÖK Gazdasági Bizottsági
ülésén január 09 én du. 4-9 óráig, melyre egy alternatív költségvetés
-elosztási javaslatot is készítettünk Guber Tamással.
Egyeztettem az elnökkel a maradványképzésről, mely az SAP könyvelési
rendszer szerint ~1.7 millió forint lett, de ez még nem végleges.

A költségvetés beszámoló a fenti okból kifolyólag nem készült még el, a
költségvetés tervezet napirendi pontot a napirendről való levételre
javasolom.
 Az ok a következő: még nincs egyetemi költségvetés sem, nincs EHÖK
költségvetés sem, ezért "fölösleges" most döntenünk a 2007-es
költségvetésünkről kvázi vaktában, hasraütésszerűn, úgy hogy az EHÖK
valószínűleg teljesen más költségvetést javasolhat nekünk és akkor
tárgyalhatjuk újra az egészet.

Erről még egyeztetni fogok az elnökkel is.

Kérem fogadjátok el a beszámolómat.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella
ELTE TTK HÖK