[Kepviselok] beszámoló

Papp Gabriella pgabycha at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 22., Cs, 12:41:17 CET

Tisztelt küldöttgyűlés!

2006. november 28-a óta voltam egy földtud szacs ülésen és egy matek szacs
ülésen. Egy földtud szacs ülést sajnos kihagytam alapítványos teendőim
miatt ,amiért elnézést kérek.
Főszervezőként résztvettem a közös IK-TÁTK-TTK vezetőképző
megszervezésében Guber Tamással, Bartók Dániellel, Kocziszky Szabolccsal
és Szeder Norberttel együtt.
Tartottam a kapcsolatot a szakomra járó hallgatókkal, tájékoztattam őket
az aktuális kérdésekről.
Kint voltam az Education mindkét nap, bár nem elsősorban képviselői
minőségemben.

Beugrottam néha irodátvezetni, szoctámot átvenni.

Üdvözlettel:

Papp Gabriella
föld. és környezettudományi
szakterületi képviselő