[Kepviselok] Lagymanyosi Bal

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Feb. 24., Szo, 19:21:28 CET

Udv mindenkinek!

Szeretnem megkoszonni mindenkinek, aki segitett a Lagymanyosi Bal
lebonyolitasaban!
A pozitiv dolgok megitelese nem az en feladatom (amibol egyebkent sokkal
tobb volt, mint eddig barmikor!), igy jojjenek az altalam felfedezett
negativ dolgok:

- A zene megvalasztasa sajnos nem volt tulzottan szerencses, eleg komolyra
sikerult es ez meglatszott a rendezvenyen.Jovore mar sokkal kifinomultabb
es az igenyeknek megfelelo programot lehet osszeallitani a tapasztalatok
tukreben.
- A rendezveny fenyet meg tovabb is lehetett volna emelni, szerintem,
nehany otletes megoldassal.
- Jobban kell figyelni a beengedesnel levo dekoraciora.
- A Fogado helysegben nem szolt halk zene, ezert nyomasztonak hathatott neha.
- Nem volt a bufe elotereben konyoklo, ami igazan kellett volna.
- Sokan hianyoltak belteri dohanyzasra kijelolt jelyet.

Hat ennyi. Lehet irni a tobbit. Pozitivat, akik jelen voltak, avagy akar
negativat is. Kivancsi vagyok a velemenyekre.

OFL
szerveh