[Kepviselok] Rövid beszámoló

chris at elte.hu chris at elte.hu
2007. Feb. 27., K, 16:32:37 CET

Sziasztok!

    Késve és zűrösen, de elküldeném tömörített beszámolómat. Íme:

       Rövid beszámoló

          Az előző félévekhez hasonlóan rendszeresen szerveztem a
Hallgatóság és más fiatalok számára természetjáró, és kulturális
programokat. Próbáltam eleget tenni képviselői kötelezettségeimnek,
eljárni HÖK-ös rendezvényekre. Alkalom adtán a Nyúz-ban is
tevékenykedtem...
    És végül, de nem utolsó sorban, rengeteg tapasztalatot szereztem
az egyetemi bürokrácia leküzdésében, saját bőrömön tanultam meg, amit
majd a velem hasonló sorsú hallgatóknak tovább tudok adni, hogy hogyan
lehet kiállni igazunkért még a mai zord világunkban is. Jogtalan
"kiebrudaltatás" után anyagilag, jogilag megtépázva bár, de újra ELTE
polgárként folytatom pályafutásomat, "hírűl vivén
hallgatótársaimnak...", hogy a pénz és politika által vezérelt
felsőoktatásban is van remény...
    "ember küzdj, és bízva bízzál"

    Üdvözlettel:
       Pálszabó Krisztián