[Kepviselok] Denyi Bt. ajánlás

ELTE TTK HÖK Szervező elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2007. Jan. 9., K, 13:29:02 CET

Szia Atesz!

Termeszetesen megertelek es barmily meglepo, egyet is ertek veled, bar nem
minden reszletben.
Eloszor is, termeszetesen nem fogom fel szemelyem elleni tamadasnak,
badarsag is lenne. Azert vagyunk, ha nem ertunk egyet, vitazzunk:)EZ nem
tamadas.

Nos, az arak, stbstb, igaz. A megtakaritas es egyuttmukodes nem. Nem
akarok nagyon nagyon sok peldat hozni, hogy hogyan huztak mar ki tobbszor
is minket a csavabol, de volt 1-2 olyan szituacio, amikor a segitseguk
eletmento volt. A forintosithato hozzajarulas pedig a 2 ev alatt tenyleg
tobb 10e ft-ra teheto, nem nehany poharra...

Amit, ha te is jol figyeltel, es masok is, kertem:
A rendezvenyeken valo sikeres eggyuttmukodesrol kell irni. Ennyirol. Nem
masrol. Nem azt, hogy szeretnenk ha itt lenne mint bufes, semmi masrol,
csak es kizarolag errol. Akar 3 mondat. Szep, diplomatikus. Aki akarja,
ugyis erti, miert ennyit irtunk es nem tobbet.

Ezt megerdemli. Egyebkent meg nehany info, hogy jobban lassatok:

1-Ha az uzemeltetes mast akar, ugysem o fog nyerni.
2-Ha az uzemeltetes nem akar valtozast, ugyis o fog nyerni, barmit is
irunk, avagy nem.
3-Ha o fog nyerni, akkor azert jobb lenne vele tovabbra is egyuttmukodni...
4-1985ota o a bufese az ELTEnek. (Rakoczi ut, majd Lagymanyos) Szoval
valoszinuleg meg marad is egy darabig, barki barmennyire is akarja vagy
nem.

Kerem a valasztmanyt, vegye fel napirendre a kerdest es a 3 mondatos
ajanlast fogalmazza meg!

Koszonom!

OFL
szerveh