[Kepviselok] VII. ODK (fwd)

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Jan. 9., K, 22:54:23 CET

Sziasztok,

idén megint lesz ODK (= Orszagos Diplomatakepzo Konferencia és Külügyes
találkozó).

Küldöm az elso tájékoztatót ezzel kapcsolatban.

 			       Újváry Angelika
 			   ELTE TTK HÖK külügyi biztos
 			     kulbiz at ttkhok.elte.hu

*Sziasztok!*

Szerencsere nagyon sokan erdeklodtetek, ezert nem varunk tovabb.

Hogy megtorjuk a szurke mindennapok monotonsagat:

*a gyori Szechenyi Istvan Egyetem Hallgatoi Kulugyi Bizottsaga (SZE
EHKB) szeretettel meghiv minden kedves erdeklodot a VII. Orszagos
Diplomatakepzo Konferenciara. *

*Idopont:* 2007. marcius 6. (kedd)- marcius 9. (pentek)

*Helyszin:* Szechenyi Istvan Egyetem, 9026 Gyor, Egyetem ter 1.

A formalis informaciok utan jöjjön egy kis *programajanlo*:

Jelentkezesi lap, program, reszveteli dij es egyeb reszletek
hamarosan az *ehkb.plugin.hu* honlapon es a kovetkezo e-mailben.

*Amirol hallhattok majd: *

- Kulfoldi es europai unios tovabbtanulasi palyazatok

- Karrierepites kulfoldon

-Diplomacia itthon es kulfoldon

Ha most mindent megtudtok, semmi erdekes nem lesz a tobbi levelben.

Az esti program tekinteteben igerem senki nem fog csalodni. Azt hiszem
erre 6 ev alatt nem volt panasz.

*Egy kis izelito az ajaknak: *

furdiruha megint kell, es persze valahogyan össze is kell majd
ismerkednie a tarsasagnak, de szolgalunk majd ujdonsaggal is!

Ha barmilyen kerdesetek van, keressetek minket e-mailben, illetve a
kovetkezo telefonszamokon:

Kovacs Nikoletta: 06-70-569-6901

Takacs Klara: 06-70-371-5357

Udv: Takacs Klara