[Kepviselok] Emlékeztető a nemzeti parkos beszélgetésről - javítvjavítva

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jan. 11., Cs, 19:39:47 CET

Ja.
Nem szoktam ilyeneket irni, ugyhogy néhány tény lemaradt, illetve formaságok:

A beszélgetés január 11.-én 13:00 órakor volt a déli hali tárgyalójában.
Jelen voltak: Kálózi Attila, Mészáros Csaba, Papp Gabriella, Szenes Áron.

Üdv!

Néhány szóban, hogy mi volt:

Mindannyian sokkaltuk a 170 ezer forintot a szakvezetésért. Áron szerint
ezt oktatókkal is meg lehet oldani innen az ELTÉről.
Egyetértés volt még abban, hogy hatni kell a bírálóbizottságra, ahol nincs
ttk-ás delegált, itt nagy szerep jut majd Áronra ( 600 ezer körüli összeg
jó volna).
Az oktatókat is be kell vonni, kisebb létszámú gyakorlatokon reklámozni,
miért jó ez stb...
Áron kifejtette, hogy nem kéne annyira nagy nyilvános reklám, inkább a
főleg érintett szakosokat kéne megszólítani.
A rövid határidőre való tekintettel felosztottuk a pályázatot:
a pályázati adatlapot, a pályázat szakmai részét én csinálom, Gabi a
pénzügyi részét, Áron megirja a kisérőlevelet, az ajánlást illetve
szerzünk ajánlásokat tanároktól. Sass Miklós, Nemes-Nagy József,
Mindszenty Andrea nevei merültek fel. MAjd a végén az Áron összeszerkeszti
a végleges pályázatot, meg kijavítja ha valamit elcsesztem.
Várhatóan a végleges pályázat vasárnapra készül el, és akkor hétfőn
leadjuk a Gerlóczyba.
Összeségében a beszélgetésben a szakami részek elfogadhatóak voltak,
inkább a megvalósítás ( értsd: anyagi) tárgyköréről beszélgettünk.
Ha van kérdés csak bátran.

Mészáros Csaba
TTK HÖK
Föld- és Környezettudományi