[Kepviselok] Nyílt nap

Nagy Melinda nagymeli at ttkhok.elte.hu
2007. Jan. 15., H, 23:32:47 CET

Sziasztok!

Úgy érzem leginkább nekem szólt Gubi levele, és bocsánatot is kérek
mindenkitől, aki nem tudta, hogy én vagyok a Nyílt nap szervezője.
Tudom, nekem kellett volna már a választmány után megírnom. A
szakterületek nyílt napos szervezőivel  (fizika kivételével) beszéltem,
nekik mondtam ezt.
Ma beszéltem az Ádám Zolival, ő mondta, amit Gubi is írt (padok, stb.
lesznek), majd megkérdeztem (ezt Mészi kérte), hogy tudnak-e paravánokat
biztosítani. Azt mondta, hogy minden szakterület kap egyet-egyet. Azt is
elmondta, hogy a plakátfelületeket nekünk kell "letisztítanunk". Ezt
majd intézem én, de ha valaki segíteni szeretne, azt nem kergetem el.
Ádám Zoli azt is mondta, hogy nem csütörtökön délután lesz a berendezés,
hanem pénteken reggel.
Ha még esetleg van olyan közületek, aki jönne, és nem tevékenykedik a
szakterületi és a többi (Alapítvány, HÖK) standoknál majd, és szeretne
segíteni, az jelentkezzen nálam.
A régi telefonszámom (0630...6098) már egyátalán nem működik, a másikon
(amit Yeti elküldött: 06305079474) lehet elérni.

Melinda