[Kepviselok] fizikás átmenet

Harangozo Jozsef joey at ttkhok.elte.hu
2007. Jan. 27., Szo, 23:10:02 CET

Hali!

Én még ugyan nem találkoztam egy ilyen "tárgyátmeneti" listával, de tudok
egy pár dolgot:
Elõször is legegyszerûbb, ha a TO-n érdeklõdik az ember, mondjuk fizikánál
célszerûen Örsi Ágotánál, ugyanis, õ már biztosan tudja,hogy mit vehet fel
az ember ilyen esetben. Ha viszont az adott tárgyból nincs lehetõség,
mármint ezt mondja, akkor meg kell keresni Sasvári László-t a Fizika
Intézet oktatási igazgatóhelyettesét, É.T. 5.emelet. Õ mindenképp
információval tud szolgálni errõl.
Egyébként tudtommal elég sok átfedés van,legalábbis az elsõ évben, ergo
van megfelelõ Bsc-s tárgy. Illetve, az is elképzelhetõ,hogy biztosítva van
az adott tárgyból, az ismétlõk részére, hogy pótolhassanak még az
osztatlan képzésben...

Szóval, én azt javaslom, hogy mindenképp a fent említett illetékes
személyeket keresse meg az ember ezügyben!

Üdv.

Joe