[Kepviselok] beszámolo

Pénzes Angelika angeil at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 2., H, 08:51:53 CEST

Sziasztok!

El is felejtettem, hogy a kepviseloknek is kell kuldeniuk beszamolot.
Ezert elnezest kerek.
Szoval, hogy mit csinaltam az evben?
Hat jo kerdes.
Teadelutan szervezesben nyujtottam segitseget, a matekos muzeumban
demonstratorkodtam, az ev elejen nem jartam rendesen kgy-re, de a vegen
mar igen, tudtommal egy szacs kivetelevel ott voltam minden (Azon is csak
azert nem, mert nem voltam Pesten). Ha hallgatotarsaim segiseget kertek,
akkor megprobaltam segiteni, ugy ahogy tudtam (vagy tovabbkuldtem oket az
illetekeshez, vagy en erdeztem meg, vagy csak utananeztem). Kozben
probaltam tanulmanyaimmal boldogulni (kissebb-nagyobb sikerrel).
Asszem ennyi.

Udv.: Penzes Angelika