[Kepviselok] általános biztosi pályázat]

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 4., Sze, 10:40:05 CEST

> Mészi vazz. Minden levledet ugyanazzal a felütéssel kezded?!
>
> Részemről teljesen támogatom Bosi pályázatát, nem véletlenül kéri a
plakátkommandó vezetőjének biztossá való avanzsálását - a leírtak (és
vállaltak) alapján, figyelembe véve az általa javasolt jutalmazási
rendszert is. Bár korábban magam sem voltam híve a posztok
"kiosztásának",
> de merőben más tárgyalási alapot nyújt egy másik kari HÖK elnökkel, vagy
> Főmérnökséggel való egyeztetés esetén.

Nekem volt egy ötletem a plakátcsoportal kapcsolatban: gondoltam rá,
hogy
felosztani a 2 épületet köztük, és mindenki azér felelt volna. A
felületek
percnél több időbe hetente, attól függően, hogy hányan jelentkeztek
volna.

> Ezt úgy gondoltad, ahogy a Médiacsoportot is felállítottad?...

Ez csak egy ötlet volt. A media csoportnál meg nem tehetek róla, hogy nem
érdeklődőtt szinte senki. Amúgy meg lesznek anyagok, amik majd csak a
nyáron készülnek el, mert nem volt időm vizsgaidőszakban, úgyhogy utána
várom majd a kritikákat.

tavaly is. Túl sok a plakát, és csak feltorlódna a haliba. Nap mint nap
hoznak be plakátokat, ez minden napos munka lenne, amit senki nem tud
válalni.

> Szeretsz ellenvéleményt alkotni. De ha valaki nem teszi meg, ne érezd,
hogy a te messianisztikus feladatod, hogy ezt a tátongó űrt bepótold.

Nem érzem ezt, viszont mint tisztségviselő valahol kötelességem véleményt
formálni. Mellesleg elég sokan formáltak ellenvéleményt, mégha közülük
kevesen irtak a listára.

kérdésetek, véleményetek van, akkor osszátok meg.