[Kepviselok] beszámoló

gazdbiz at ttkhok.elte.hu gazdbiz at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 5., Cs, 18:14:13 CEST

Sziasztok!

Elnézést a súlyos késedelem miatt.

Tehát ezeket csináltam április 17-ei megválasztásom óta:
Volt egy EHÖK Gazdasági ülés, ezen javaslatot tettünk az EHÖK
költségvetésének felosztására.
Megírtam az összes utalványrendeletet, pótolva lettek a régebben
felhalmozott elmaradások is.
Nagy nehézségek árán sikerült szereznem állománybavételi bizonylatot, ezek
után sikerült állományba venni a még tavalyról elmaradt szervert és sok
minden mást is.
Sikerült megismerkednem a többi kar gazdasági szakemberével, akiktől sok
új információval lettem gazdagabb.
Rendbe tettem a gazdasági iktatást, a gazdaságis fakkot, a széfet.

Röviden ennyi, csináltam sok minden mást is az a képviselői beszámolómban
van benne. Úgy érzem sikerült helyt állnom a poszton, ezért bátorkodtam
beadni egy újabb pályázatot is a gazdsági biztosi posztra.

Minden jót!

Jancsó Tamás
ELTE TTK HÖK
gazdasági biztos