[Kepviselok] Beszámoló - évértékelés tömören

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 6., P, 01:27:36 CEST

TOP 5 HÖK-ös dolog amihez közöm volt és erre büszke vagyok:

5, Matek gólyatábor 2006
4, BN work
3, Mentorrendszer
2, Nyíltnapok és az Educatio matek standjának sikerei
1, Matek Intézet és a HÖK közös projektejei, cikk a szakirányválasztásról

TOP 5 HÖK-ös dolog amihez közöm volt, de nem vagyok rá büszke:

5, 1 üveg csokilikőr elsikkasztása
4, Részegen megjelenés KGY-n, inegrült kirohanás választmányról
3, matek szacs második féléves inaktivitása
2, gólyabál marketing hiányosságok, Lágymányosi Bál kötelesség mulasztás
1, késések választmányról, intézeti tanácsról, szervezői megbeszélésről

TOP 5 ember akit az elmúlt egy évben a HÖK-ös viselt dolgaim kapcsán
ismertem meg, vagy ismertem meg közelebbről:

5, Kürtösi Szilvi (lány még soha nem szeretett ennyire... más kérdés, hogy
mindig elmúlik ha elfogy a pálinkám)
4 - 3, Ferenczi Att és Kray Zsu (nem szép őket egyként emlegetni de élmény
volt velük a mentor rendszeren dolgozni, és ezáltal maradandót(?) alkotni)
2, Lellei Nóri (ilyen kicsi embert nem láttam még ekkorát ugrani, hogy
nekem puszit adhasson)
1, Kalóz mamája (3 éjszaka közös ruhatározás:p)

TOP 5 közös ivás (természetesen HÖK):

5, Badacsonyi borozgatás TÁTK GT - Sági O, Polgár P, Papp G, Ferencfi Z.
4, Benn maradtam az egyetemen party - OFL (másokra nem emlékszem...
tényleg nem)
3, Jan 18. eddigi utolsó Black OUT KO ivás - Földi M.
2, Mézes pálinka Balaton felvidék - Kray Zsu és Ferenczi A.
1, A soha el nem érkező, első közös ivás - Harangozó Joe