[Kepviselok] beszámoló

kjanos at ttkhok.elte.hu kjanos at ttkhok.elte.hu
2007. Júl. 6., P, 10:03:46 CEST

Tisztelt Küldöttgyűlés!

Az elmúlt egy évben próbáltam a lehető legjobban ellátni képviselői
feladataimat. Részt vettem egy kivételével valamennyi küldöttgyűlésen,
néhány választmányi és az összes szacs ülésen (amelyiben érdekelt vagyok)
is ott voltam. Ezen kívül segítettem például földtud.-környtud.-os
gólyabulin, állásbörzén is ügyködtem és még jópár dolog volt, amit már
korábban is leírtam. Természetesen a hallgatótársaimat is igyekeztem minél
hasznosabb tanácsokkal és infókkal ellátni.

Köhler János
képviselő