[Kepviselok] [Re: reklam,szines]

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 3., V, 20:14:18 CEST

ELTE TTK HA Elnok írta:
> Sziasztok!

Sztem ha össze tudunk hozni 100-200 potenciális céget, akik hirdetnek,
akkor meglehet a heti 1 vagy 2 oldal.

Cégek, amiket meg lehet keresni:

1. Egyetemistákat foglalkoztató cégek:
 - diákmunkaszervezetek
Pensum
Müisz
Rébusz
Jobland
Multijob
Biztos pont
Universitas
Jobb kezek
Fürge diák
Student

 - gyorsétteremláncok
McDonalds
Burger King
KFC
Subway

 - bevásárlóközpontok
Auchan
Tesco
Spar
Metro
OBI
Praktiker
Match

 - tanítványközvetítők
ebből rengeteg van

2. Főként egyetemistákat érdeklő dolgok:
 - nyelvtanfolyam
szintén rengeteg
 - autósiskola
sokan vannak

3. Szabadidő eltöltése
 - kocsmák
csak az egyetem 2 km-es körzetében van vagy 30 kocsma

 - tánctanfolyam
ebből is rengeteg van

 - sör/bor/pálinka/üdítő
Kőbányai sörgyár
soproni sörgyár
Zwack
Cocacola
stb.

 - fesztiválok
nemcsak nyári...

4. IT
 - telekommunikáció
Tmobile
Pannon
Vodafone
Tcom
Origo

 - számítástechnika
Vándor Comp
Mistral
Aqua comp

5. Egyetemközeli cégek
 - Infopark
HP
IBM
T-cégek

 - Boráros tér
Mol

 - Kosztolányi Dezső tér
 - Móricz Zsigmond körtér

Szóval lehetőség van, kell egy profi anyag, aztán mehetünk
kilincselni...Ha nem jön össze, legalább megpróbáltuk...