[Kepviselok] igen megcsináltam

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 4., H, 20:40:49 CEST

Tisztelt Választmány!

Szeretnénk egységes mentorpólót erre az évre, ami már tavaly is
tervezett volt, de idő és pénz hiányában elmaradt.
kb 80 db pólóról lenne szó. Darabja szerintem durva számítások alapján
800-1000HUF-ból kijönne. erre szeretnék támogatást kérni.
400-500Ft/darab. A pontos létszámot és összeget sajnos nem tudok
mondani, ugyanis a mentorlétszámokkal kapcsolatos infók a legtöbb
szakterületen késnek.
javaslatom hogy 50.000 forintot tegyen félre a választmány erre a célra,
58.680Ft-ot adjon az alapítványnak, majd ha marad ebből a pénzből akkor
azt szintén odaadhatja.

Köszönettel:
Guber Tamás
Mentorkoordinátor