[Kepviselok] igen megcsináltam

mrobert at ttkhok.elte.hu mrobert at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 5., K, 14:10:02 CEST

Kérdés:
Azzal, hogy ez a pénz kiutalásra került, nem szűnt meg normatíva lenni?
Vagyis az egy lebegő készpénz, amit a mentorok egyszerűen nem vettek fel.
Az, hogy annak idején az a pénz mi volt egy dolog, de most már (kiutalás
után) csak bankjegyek összesége. Az, hogy jófej HÖK-ösök lévén ezt a pénzt
nem vágjuk zsebre, hanem valami hasznos dologra akrjuk fordítani, ez miért
olyan bonyolult dolog?

> Javaslatok a maradék mentorjutalomra:
>
> 1. Fizessük ebből a júniusra "járó" közéletik egy részét és aztokat vegyük
> ki az utalási listából.- így visszakerül a normatíva a "helyére"
> 2. Tegyük el a jövő évi mentor jutkerre.- bízzuk meg ezzel a szocehet
>
> Gabi

>>> került. Talán nem kellene további esetleges visszaéléseket elkövetni a