[Kepviselok] igen megcsináltam

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 5., K, 16:56:23 CEST

Sziasztok!

Most már megnyilvánulok a kérdésben. Én, mint mentor, elvbõl nem vettem
fel azt a pénzt, mert úgy gondolom, annyit, amennyit tettem, amúgyis
megcsináltam volna, mentorrendszertõl függetlenül, és ezért nem jár külön
jutalom - szerintem, persze ettõl függetlenül másnak járhat, ha úgy érzi.
Viszont személy szerint örülnék, ha ezzel az amúgy nem túl nagy összeggel
hozzájárulhatnék, hogy a mentorrendszer jobb legyen (igaz, errõl már nem
én rendelkezem, jól is van így). Gabinak igaza van abban, hogy ez így nem
teljesen szabályos, bár Robinak is igazat tudnék adni abban az esetben, ha
a bennmaradt pénzek egykori jogosultjai nyilatkoznának, hogy ezt a pénzt
szívesen fordítanák erre a célra. Bár az is igaz, hogy az ilyen
sumákolások elterjedése rendkívül rossz lenne a késõbbiekre nézve.

Üdv: Balázs