[Kepviselok] kérdés

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at alapitvany.elte.hu
2007. Jún. 9., Szo, 10:10:25 CEST

Sziasztok!

> Valóban, szeretném el?feltételhez kötni, hogy a leend? képvisel?nek legyen
> valamilyen 'múltja' (önkéntes munka a civil szférában - kézenfekv? a
> Környezettudományi Klub), azonban ezt csak mint morális elvárás kötném a
> környtud szacsban - egyúttal példát mutatva a többieknek. Megjegyzem az
> ötletgazda Gönci Balázs volt, az ? (szerintem helyénvaló és kivitelezhet?)
> felvetése.

Ezt egy csöppet árnyalnám. Az én megjegyzésem csupán az volt, hogy aki a
HÖK elõtt más civil szervezetben is dolgozott !statisztikusan! számomra
szimpatikusabb hozzáállással rendelkezik, így milyen jó lenne ha így
kerülnének be az emberek. (És most ne sértõdjön meg aki elõtte nem
dolgozott más civ. szervben és most meg igen, mert ez csak stat. es
csak duma, nem átgondolt elképzelés.)

Ha vki ilyesmi alapszabályban ki akarna kötni én ellenezném leginkább, már
csak azért is mert nem tv-es.

Balázs