[Kepviselok] fer

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 9., Szo, 19:28:29 CEST

Jánosi Attila írta:
> [...]
>
> Néhány megjegyzés a témához:

> Mit gondolsz mennyi esély van arra, hogy a természettudományi, orvosi ill
> műszaki karok ezirányú törekvését siker koronázza? Mit szólnak egy ilyen
> ötlethez a jogi és bölcsész karok, főleg ha figyelembe vezünk pl. olyan
> tényeket, hogy a bölcsészkarokon és tanszékeken egyre kevesebb pénz van
> pl. a könyvtárak fejlesztésére (külfödlről hozott könyvek stb), márpedig
> ezen tudományok számára a könyvek olyanok mint egy biológusnak a
> laboreszközök, vagy a boncolnivaló állattetemek.
>
> **A kitérőért elnézést, csak gondoltam mmegosztok veletek egy ilyen

Ez nem kizárólag a TTK érdeke, hanem általában a kutatóegyetemeké, és
általában nem karspecifikus a pénztelenség. Mondjuk a természettudományi
karok nehéz helyzetben vannak, de ez igaz más típusú karokra is. A BTK-n
az ún. "orchidea" szakok (azok a szakok, ahova nagyon kevesen járnak)
miatt van nehézség.

> Éppen ezért szükségesnek tartom, újabb felmérést a leendő gólyák körében
> vmikor ősszel. (Bár lehet h ez amúgy is tervbe van véve, ergo felesleges
> is volt mondanom..., ez esetben sorry)

Szerintem ez része a kommunikációs törekvéseinknek.
Palkó Tamás