[Kepviselok] alapvető

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 14., Cs, 12:30:33 CEST

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu írta:
> Sziasztok!

> Yeti, te küldted be a módosító javaslatot. Azért beszélünk róla.

Ketten írtuk Gubee-val
> DE A LEGFONTOSABB:
> (Már kérdeztem, de semmi válasz)
> Miért kéne csökkenteni a tisztségviselői ösztöndíjakat???

Azért, mert az elmúlt egy évben többször is kifogás merült fel ezzel
kapcsolatban, azzal, hogy ezek az összegek magasak. Többször
átgondoltuk, hogyan lehetne csökkenteni úgy, hogy a munka értéke is
megmaradjon. Ez lett belőle. Ugyanakkor a listán érkező javaslatok
alapján várhatóan át fogjuk gondolni az egészet.
> Valaki fogalja már össze egy mondatban, pl.:
> -Azért, mert csőd szélén áll a TTK HÖK.

Nem.
> -Azért, mert nem tudnak aludni a tisztségviselők bűntudatukban.
> -Azért, mert a hallgatók érdekeit akarjuk képviselni.

A hallgatók érdekeit pénz nélkül is képviselnünk kell.
> -Azért, mert mi nem vagyunk olyanok.
> -...

Azért, mert bár sokaknak számít a pénz (köztük nekem is), de az
elanyagiasodás-tendenciát meg kellene állítani.