[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.06.19, 11:00, Déli tömb

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 18., H, 12:00:46 CEST

ELTE TTK HÖK Elnök írta:

>Kedves Választmányi és Kari Tanács tagok,
>
>akinek ez az időpont nem megfelelő a keddi napon javasoljon mást, de
>kérném tisztelettel, indokolja meg miért.
>Elfogadható indok, hogy abban az időben pl vizsgázik.
>11-re kb véget érnek az aznapi vizsgák, kis csúszással is, de el tudjuk
>kezdeni a választmányt.
>Délutánra, estére nem praktikus összehívni.

Érdekes, másoknak sikerült a korábbi években.

>Tisztelt Titkár Úr,
>
>nem kell irodavezetői munkát elvállalni, ha ez nem összeegyeztethető a
>tisztséggel.
>

>Többször előfordult már emiatt trehányság, nemtörődömség,
>figyelmetlenség a munkában.

Valóban így van. Ezt eddig sosem vitattam.

>Tisztelettel köszönjük az "időben megküldött" emlékeztetőket és a mindig
>pontosan vezetett eseménynaptárat.

Szívesen.

>Mellesleg jegyzem meg, hogy este 11-kor azért 11-re hívtam össze, hogy a
>36 óra a szabálykedvelők kedvéért ne sérüljön. Még mindig lehet
>halasztani későbbi időpontra, de ezzel természetesen meg sem kérdeztél,

mielőtt összehívtad, jeleztem azt, hogy akkorra hívd össze, hogy nekem
is jó legyen.

>sem a többi választmányi tagot. Nem fogunk miattad és a kedvedért akkor
>ülésezni, amikor neked tetszik, amúgy.

Mert a többi választmányi tagot gondolom megkérdezted arról, hogy jó-e
nekik a holnap.

>Nem fogok itt tartani vizsgaidőszakban ennyi embert munkaidőn kívül,
>amikor otthon tanulna. Tapasztalatom és tudom, hogy ha még ilyenkor
>bejönnek az emberek választmányozgatni, még utána megebédelnek, aztán
>tudnak tanulni, és nem megy el a nap. De majd ha máshogy gondolják,
>akkor áttesszük későbbre, de nem azért, mert te így szeretnéd.
>
>Régóta véleményezheted a kari tanács anyagokat, és általában a napirendi
>pontokat, hisz minden benne van az iktatásban.

Leginkább a vezetőképző napirendi ponthoz lenne hozzászólásom, abból
olyan sokat nem találtam a listán.