[Kepviselok] Választmányra

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 18., H, 13:40:41 CEST

Tisztelt Választmány!

A következő előterjesztéseim lennének a

3. mentortábor aktuális kérdései (Guber Tamás, mentorkoordinátor)

napirendi ponthoz.

1. Jelenleg (június 11-e óta) a mentortáborban való részvételre 50 mentor adta ki le a jelentkezést. összesen 91 mentorunk van. figyelembe véve hogy maximum 70 főre kértem a támogatást, (és ennyire is kaptam meg) egészen jól állunk.

2. A mentorok válogatásának menetéről, illetve állásáról már korábban küldtem egy levelet, kérem azt (képzeletben) ide illeszteni.

3. mentorpóló: Szeretném ha idén kapnának a mentorok mentorpólót. Ennek összege 800-1000Ft/db. Szeretném kérni az ELTE TTK HÖK támogatását ezen pólókra.
100 db-ot szeretnék csináltatni (a társmentoroknak is jusson) és darabonként 500Ft támogatást kérnék. pontos költségvetés készítése folyamatban van. Összesen 50.000Ft-ról lenne szó.

indoklás: Idén is hasznos lett volna már a beiratkozás alkalmával, ha a mentorok (akik ezt az egészet segítik) valamilyen megkülönböztető, egységes pólót viseltek volna. Valamint jót tenne a mentorrendszer ismertetésének a hallgatók körében. Illetve szerintem megérdemlik a mentorok, valamint mentálisan is jó hatással lehet rájuk.

Köszönettel:
Guber Tamás

--
Guber Tamás