[Kepviselok] [Fwd: záró-alakuló küldöttgyűlés és vezetőképző ütemterve]

pektor at ttkhok.elte.hu pektor at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 18., H, 18:31:11 CEST

----------------------------- Eredeti üzenet -----------------------------
Tárgy:   [Kepviselok] záró-alakuló küldöttgyűlés és vezetőképző ütemterve
Feladó:  ELTE TTK HÖK Elnök <elnok at ttkhok.elte.hu>
Dátum:   Hét, Június 18, 2007 4:02 pm
Címzett: képviselő lista <kepviselok at ttkhok.elte.hu>

Ehhez egy darab hozzáfűznivalóm lenne. olyan hogy buli light nem létezik
sem semi pro és egyéb fantasztikumok.vagy buli van, vagy nincs.ez egy
ilyen fekete fehér dolog. ha sörözés van az nem buli. ha nagy sörözés van
az nagy búúli. ennyike :)
és elnézést attól akit ezzel kizökkentettem a lelki egyensúlyából

Tisztelt Képviselők, íme a programvázlat:

július 6. - péntek
14:00 találkozó Lágymányoson, indulás busszal
14:30 megálló a budaörsi kollégiumnál
16:30 várható érkezés Tabra
17:00 a szállás elfoglalása
17:30 vacsora
19:00 Záró Küldöttgyűlés
22:00 buli light
02:00 takarodó

július 7. - szombat
08:00 ébresztő
08:30 reggeli
10:00 plenáris előadás
10:45 kávészünet
11:00 plenáris előadás
12:00 ebéd
13:00 kávészünet
14:00 közös fürdőzés a Balatonban, csapatépítő vetélkedők
17:30 vacsora
19:00 sportvetélkedők, kerekasztalbeszélgetések, képnézegetés
22:00 buli semi-pro
02:00 takarodó

július 8. - vasárnap
08:00 ébresztő
08:30 reggeli
10:00 szekcióülések
10:45 kávészünet
11:00 szekcióülések
12:00 ebéd
13:00 kávészünet
14:00 játékos cspatépítő szakmai vetélkedő
17:30 vacsora
19:00 filmvetítés (meglepetésmozi)
22:00 buli ultralight

július 9. - hétfő
08:00 ébresztő
08:30 reggeli
10:00 Alakuló Küldöttgyűlés
12:00 ebéd
13:00 kávészünet
14:00 szabadidős foglalkozások
17:30 vacsora
19:00 a vezetőképző és küldöttgyűlések értékelése
22:00 buli optimum
júlisu 10. - kedd
08:00 buli optimum
08:30 reggeli
10:00 hazautazás önállóan

A szállásért, élelmezésért, utazásért, főzésért, általában a népjólétért
felelős:
Kálózi Attila

A "szakmai" programok megszervezéséért, lebonyolításáért felelős:
Jancsó Tamás

Köszönöm eddigi munkájukat is. Egyébként mindkettő koordinálásáért és
egyébként is a felelős én vagyok. Szívesen fogadom a beérkező ötleteket,
javaslatokat (a szakmai vetélkedő terve már teljesen kész van, illetve a
mozi és buli is).

Szenes Áron
elnök