[Kepviselok] düh

ELTE TTK HÖK Elnök elnok at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 19., K, 16:55:18 CEST

mrobert at ttkhok.elte.hu írta:
> Igen, az egy magán levél.
>
> Értsétek: a tisztelt tikár úr által kiküldött választmányi előterjesztési
> anyagokban, Lovász László intézet igazgatónak írott levelem, MI A FENÉT
> KERESS ITT?????????

Kedves Robi,

nyilvánosan elnézésedet kérem, én ezt nem beterjesztésnek szántam, hanem
nyilvánossá tettem, lévén, hogy én is és az ígéretem is benne van, és
nem találtam benne semmi olyasmit, ami magán jellegű lenne.

Mivel az elnöki postafiókomra küldted a kérdéses levelet, és nem is
jelezted, hogy ezt nem szeretnéd, hogy nyilvánosságra kerüljön, ezért
gondoltam, hogy tájékoztatásként csatolom, persze ez nem oldoz fel
teljes mértékben.

szégyellve magát üdvözlettel:

--
Szenes Áron