[Kepviselok] ehök vezetőképző

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 19., K, 17:55:28 CEST

Tisztelt Áron, Kedves Képviselők!

Jelzem, én is szeretnék részt venni az EHÖK vezetőképzőjén. Elsősorban a
gazdasági, második opcióként pedig a szociális szekción szeretnék részt
venni. Az előbbin, az év eleji  kapcsolatom miatt a gazdasági poszttal,
másodikon pedig a változások és kreativitásom miatt, ám ezen inkább csak
érdeklődás jelleggel míg az elsőn sokkal inkább konstruktív részvétel miatt.

Tisztelettel:
Guber Tamás

--
Guber Tamás