[Kepviselok] Pedagogikum

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 19., K, 20:41:03 CEST

Most láttam, hogy a kari tanácsi, és a szenátusi anyagban szerepel a
Pedagogikum előterjesztése, kizárólag a GYFK, PPK és TÁTK részvételével.
Nem arról volt szó, hogy lesz, egy úgymond Lágymányosi Pedagogikum,
amely a tanárképzéssel foglalkozna? Vagy ez az? Mert számomra nem tűnik
annak, de lehet, hogy én vagyok tudatlan.

Mert
"A Pedagogikum Központ tehát megteremti az átfogó keretét az ELTE-n
képviselt *pedagógiai és pszichológiai tudományok* művelésének és
alkalmazásának. E két alapdiszciplínával együtt és együttműködésben
megjelennek a pedagógusképzési képzési terület legkülönbözőbb ágai
(óvó-, tanító-, gyógypedagógus-képzés, az általános stúdiumok a
tanárképzésben, andragógus-képzés)"

amiben azért megjelenik a mi tanárképzésünk is.

Ja és szerepel egy "Újbudai tudásközpont" nevű valami is a szövegben...

Szóval kérdezem a többieket hogy akkor most mi is a helyzet, és mi a mi
véleményünk?

Palkó Tamás