[Kepviselok] főszerkesztőség

Mészáros Csaba foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 22., P, 10:20:56 CEST

:-( Ilyet nem szabad leírni. Ez csak az alakuló küldöttgyűlés az erre a
posztra történő jelőléseknél derül ki. Ha ténnyé válik,ez akkor sem lehet
befolyásoló tényező.

U.I: személyes vélemény, nem Csannának szól, csak ennek kapcsán jutott
eszembe. Visszataszítónak találom a HÖKben, hogy sokan avval vannak
elfoglalva, hogy akkor majd ki milyen posztra pályázik, vagy valaki beadja
a pályázatát és akkor már kész tényként kezelik a dolgot, mintha előre
lefoglalná magának, le stipistopizná, mint az óvódába. HAsonló ehhez
amikor azt számolgatják egyesek, hogy ki mennyi jutkert kap, na az még a
nemsemmi. Az ilyen emberek szánalmasok, és nagyon üres életük lehet, ha
másokkal foglalkoznak maguk helyett.
Nagyon szomorú, hogy úgy viselkednek néhányan mint a nagypolitikában. Ezt
mellőzni kéne, és avval foglalkozni ilyen tájt, hogy a tanulmányainkban jó
eredményeket érjünk el.

Mészi