[Kepviselok] főszerkesztői pályázat

Kémia szakterületi koordinátor kemiaszk at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 22., P, 12:24:25 CEST

Üdv!

Elképzelhetőnek tartod, hogy a közéleti cikkek a tényleírásokon túl pro és
kontra véleményeket fogalmazzanak meg? Hogy az építő kritika szem előtt
tartása mellett véleményként az események, döntések pozitívumai és
negatívumai (hiányosságai) is megfogalmazódjanak?

A kultúrális melléklet havi megjelentetéséhez úgy érzed, hogy lenne elég
anyag? Ez pénzügyi szempontból mekkora terhet jelentene?

Véleményem szerint az újrapapír használatát csak addig érdemes elkerülni,
ameddig a beszerezhetősége kétséges és nem biztosított, hogy ugyanolyan
színvonalon jelenhessen meg rjata az újság. Szerintem az árnövekedés egy
olyan részlet, amin felül lehet emelkedni, amennyiben környezettudatos
szemléletet alkalmazunk. A hök eddig is támogata már az ilyen
törekvéseket, én az árnövekedés ellenére is támogatnám, ha csak ezen
múlna.

A html-kiadás javításán azt érted, hogy lennének csak ott elérhető cikkek?

A hosszútávon értékelt pontrendszer esetén nem éreznéd problémának, hogy
az ösztöndíjak így hónapokkal később jutnának el a szerkesztőségi
tagokhoz?

--
Tisztelettel:
            Bosnyák András