[Kepviselok] főszerkesztői pályázat

pityu at ttkhok.elte.hu pityu at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 22., P, 14:31:18 CEST

> Mióta van a Nyúznál "Közélet" rovat? Tudtommal rovatnak van csak
> rovatvezetője. Vagy ez hasonló ökörség lenne, mint a tárca nélküli
> miniszterség? :)
>
> Balázs

Balázs hozzászólását megtoldanám még azzal, hogy minél több tisztség van,
annál nehézkesebb az újság. A cikkek minőségén a rovatvezető sem tudna
javítani, hiszen azokból a cikkírókból főz, akik vannak.
A cikktémákra már jobb lenne ráállítani egy "vércsét" - ez _elvileg_
megérne egy rovatvezetőt: egész héten szívná magába a cikkötleteket,
viszont:
Nem kell ahhoz rovatvezetőnek lenni, hogy cikkötletekkel álljon elő valaki.
A lapzárta betartatására pedig a rovatvezetők a legalkalmatlanabbak.

Köszönöm, hogy megoszthattam a tapasztalatomat.

Pityu