[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor mentorkord at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 22., P, 19:01:39 CEST

Tisztelt olvasóim!

Alábbiakban Mentorkoordinátori beszámolómat olvashatjátok!

Amióta megválasztottatok erre a tisztségre, több mentormegbeszélést
hívtam össze vezettem le, majd írtam meg az emlékeztetőt róla. Segítő
társaimmal megszerveztük a mentorok válogatását, melyről nemrég
olvashattatok. megterveztük a mentortábort valamint jelenleg gyűjtöm az
adatokat a mentorok pólóméretéről, és arról hogy kik tudnak a
mentortáborba jönni. Tervet készítek arra ha valaki mégse tudna jönni a
táborba. Sikerült megegyezni az alapítvánnyal, hogy segítsék a mentorok
jelentkezését, és lehetővé tegyék hogy náluk be lehessen fizetni a tábor
regisztrációs díját és a póló árát.

Ha időm engedte részt vettem a választmányokon.

Jelenleg még elég nagy munka áll a nyári feladatok előkészítése és
kivitelezése előtt, és jelenleg ezen dolgozom.

Úgy érzem munkám főbb momentumairól rendszeresen tájékoztattalak
benneteket, ezért azok részleteivel nem untatlak titeket még egyszer, de
ha valaki kéri akkor szíves örömest írok egy sokkal hosszabb és
részletesebb leírását is a tevékenységemnek.

Tisztelettel:
Guber Tamás

--
Guber Tamás