[Kepviselok] van vélemény!

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Jún. 24., V, 15:19:30 CEST

Na végre valami új.
Egy új érveléstechnikát láthatunk az alábbiakban:
Nem csak könnyen olvashatóvá, átláthatóvá, de nyomatékosabbá is teszi a
mondanivalónkat, ha kétszer írjuk le ugyanazt. Valamint így kisebb
eséllyel felejtjük el a leírtakat öt percen belül.

Úgy örülök, hogy megint valami újat tanulhattam a TTK HÖK-től... :)

Köszönöm!

Tommmo