[Kepviselok] aranyköpések

Mészáros Csaba meszi at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 1., Cs, 11:03:13 CET

Tiszteletem!

Megnéztem a vezetőképzőn készült videót. Aki akarja elkérheti tőlem. De
azért néhány aranyköpést előre bocsájtok amolyan mondok egy stílusban:

Te vagy a Köhler Jani, végre ezt is tudom… (Pálszabó Krisztián)

El kell ismernem, hogy ezt rosszul láttam… (Szenes Áron)

Brad Pitt segge a a Trójában az jó volt… (Lellei Nóra)

A Karcsaitól meg fogom kapni a Pullitzer díjat (Mészáros Csaba)

Lellei Nóra: Nem semmi, hogy a Balázs a szexről beszél!
Guber Tamás: Miért? Miről beszéljen? Az Alapítványról?

Lellei Nóra: Balázs, te is mindig a szexre gondolsz?
Gönci Balázs: Nem! Csak 5 percenként, de az alapítványra 2 percenként
gondolok.

Volt egy-két év amikor kőkeményen tanultam… (Kálózi Attila)

Volt egy-két év amikor kőkemény voltam. (Kálózi Attila)

Mészi