[Kepviselok] gazdbiz kerestetik

Jancsó Tamás jtomi at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 3., Szo, 00:08:09 CET

Már megint én...

Gabi levelére reagálva szeretném bejelenti, hogy engem is érdekel a
gazdasági biztosi tisztség.

Nagyon röviden:
Ha valaki nem tudná negyed éves geográfus vagyok, azon belül a terület- és
településfejlesztő szakirányon próbálkozok diplomát szerezni, ami
szerintem kétségtelenül a TTK leginkább gazdasághoz kapcsolódó oktatási
területe - tehát hallottam már pár dolgot a gazdaságról.
Biztosíték lehet a HÖK számára, hogy hatékonyan és lelkesen fogom végezni
a feladatokat, az hogy tényleg érdekel az élet ezen területe, egyetem után
is
valami hasonló dologgal szeretnék foglalkozni.Örülnék ha megtanulhatnám
Gabitól a gazdasági biztosi munka csínyját bínját...És mindenképpen
hosszabb távon képzelem el ezen a területen a munkámat, ha esetleg
bizalmat kapok tőletek.

(Lehet, hogy páran első hallásra megijedtek, ha engem elképzelnek egy
ilyen precizitást igénylő, fontos pozícióban. Szerintem egy közösségben
elengedhetetlen a jó hangulat, ahhoz, hogy a munka jól működjön, ezért
viccelődök ha lehet, így néha komolytalannak tűnhetek. :) De szerintem aki
már dolgozott velem az tudja, hogy ha komoly dolgokról van szó akkor
azokhoz úgy állok hozzá ahogy kell, és mindig megpróbálom a maximumot
nyúnytani.)

Jó hétvégét!

Jancsó Tamás
TTK HÖK