[Kepviselok] Re: [Mentor] mentormegbeszélés!

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 3., Szo, 14:01:30 CET

Tavasszal?! Ahhoz kell mûvészet, hogy tavasszal egy választmány több mint
két órán át tatson. Nekem ritkán sikerült és mindenki hozzászólhatott,
csak legfeljebb nem akart. Meggyõzõdésem, hogy a Választmány hossza és a
'mindenki elmondhatja amit akar érzés' bár korrelációban van, a
korrelációs érték 0,5 0,6 körül lehet max. és legalább ennyi múlik az
elõkészítésen és a levezetésen. Tehát ha Áron ezt tûzi ki célul és
elõkészített ülés lesz, akkor sima ügy.

Balázs

U.i.: Bocs hogy megint beleszóltam vmibe amihez...