[Kepviselok] HKR - módosítási lehetőség

Tanulmányi Elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 7., Sze, 15:12:39 CET

Kedves Tanulmányi csoport!
Kedves Képviselők!

Az EHÖK Tanulmányi Bizottsága március 19-én azzal a céllal ül majd össze,
hogy egyeztesse azokat a módosítási javaslatokat, amelyek a Hallgatói
Követelményrendszer Általános részében (fejezetek 2-től 13-ig) indokoltak.

Azt szeretném kérni tőletek, hogy akit érdekel a téma, és van módosítási
javaslata, tegye meg nekem e-mailben. Én ezeket egyeztetem, és jövő héten
kedden a Választmány elé terjesztem.

Valamint amennyiben a tanulmányi csoport nagy részének (és az
érdeklődőknek) jó az időpont, úgy hétfőn délután kb. 14-17-ig átnézhetjük
a dokumentumot. (Legalább is én ekkor biztosan ráérek.) Aki tud jönni,
írjon.

Amiről biztosan szó lesz, az a rangsor számítási módja (rangsorolásos
tárgyfelvétel), ezen belül a mintatanterv szerint felvett kurzusra kapható
pont.

A szabályzat legfrissebb verziója elérhető a:
http://info.etr.elte.hu/info/doc/HKR_2006_12_18.pdf linken.

Előre is köszönöm mindenkinek a segítségét,

                Fazekas Tímea
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes
             taneh at ttkhok.elte.hu