[Kepviselok] Re: [Mentor] Mentormegbeszélés...

Ráczpali István xpaols at freemail.hu
2007. Már. 9., P, 15:32:30 CET

Sziasztok, én írtam választ, csak ki tudja, hova ment el :)

Leírom még1x.

Szal 2 dolgot hiányolok a kérdőívről:

1. Áll-e orvosi kezelés alatt, kell-e szednie vmilyen gyógyszert. Aki volt
mentortáborban, az talán érti, miért... :) Bár le7, hogy ez nem szűrné ki...

2. Sztem nem vetne túl jó fényt a mentorrendszerre, ha teli lenne olyan
mentorokkal, akik az egyetem végzése helyett mentorkodnak. SZtem az első a
tanulás kell, h legyen a mentoroknak is, és _mellette_, nem pedig helyette
kell ilyen tisztséget vállalni. Mondjuk ez vonatkoz6na sztem az összes
HÖK-ös, stb. tisztségre is. Tehát én szívesen látnám a következő kérdést is:
Előző félévben megszerzett kreditek száma, erre a félévre felvett kreditek
száma.

Nekem sincs 50 kreditem, de sztem azért egy olyan 20 kredit elvárható lenne
minden szakon minden jelentkezőtől, vagy ha mégsincs meg, annak legyen olyan
oka, ami tényleg méltánylható. Az sem méltányol6ó sztem, h valaki 1etem
mellett dolgozik pl. a tescoban, a mekiben. Persze ha valaki a saját
szakmájában dolgozik már, és mellette végzi az 1etemet, az sztem kicsit más.

Vagy legalább mikor jutker szétdobáson van a sor, kéne ezt is figyelembe
vennilegalább szakonként? 5 kredit sikeres elvégzése mellett nem olyan nagy
teher elfogad6ó mentorteljesítményt nyújtani, mint pl. 25, esetleg 35
mellett.

Kér7nénk esetleg motivációs levelet, annak a stílusából azért le7
következtetni az illető komolyságára, célkitűzéseire, nem?

Várom a válaszokat, észrevételeket.

xp