[Kepviselok] (hirtelen) Pályázat gazdasági biztosi posztra

matekszk at ttkhok.elte.hu matekszk at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 19., H, 18:49:37 CET

Kedves Mindenki!

Elég váratlanul ért Gabi lemondása és még váratlanabbul, hogy máris új
gazdbizet választunk a köv. választmányon, ezért elnézést, hogy késve
küldöm rövidke pályázatom, én is nemrég értem haza a hosszúhétvégémről!
Megpróbálom összefoglalni röviden érveimet, szóban jobban kifejtem őket
holnap!

- Mielőtt rosszra gondolnátok, nincs semmi problémám a mat.szacs.ko
poszttal, szeretem csinálni és remélem, hogy a szakterületemnek sincs
semmi kivetnivalója felém, de úgy gondolom, hogy akad a szakterületi
csoportunkban akár nem is egy olyan ember, aki szerintem sikeresen
végezhetné a feladatomat, átvehetné a helyem, ezáltal én máshol
tevékenykedhetnék, további értékes munkaerővel bővülne az önkormányzatunk.
- Lassan tanulmányaimat befejezni kellene, és nem elcsúszni velük,
számomra kedvesebb lenne egy olyan poszt, ami nem baj, ha precizitást és
komolyságot igényel, de nem kellene sokszor 8-10 fele szaladgálnom 8-10
különböző dolog miatt! Jobb lenne egy nagy dologgal foglalkoznom, mint
8-10 kicsivel. Több időm maradna tanulmányaimra, a munkámra és a HÖKre is!
Most matematikai szacskoként delegált vagyok intézeti, kari tanácsokra,
választmányra és KGYre, ezeken nagyrsézt részt is veszek vagy kimentésem
kérem ritka esetben! Ott lenni ált. ott tudok lenni, de úgy érzem, h nincs
sokszor erőm/időm fel is készülni és aktívan részt venni ezeken az
alkalmakon, mert szabadidőmben dolgozok! Ellenben vannak emberek, akik ezt
jobban tudnák csinálni, mint én! :s
- Szeretem a kihívásokat, ebben a posztban egy abszolút olyan lehetőséget
látok, amivel sokat tanulhatok/gazdagodhatok és életem során még hasznos
lehet, hogy ilyen dolgokhoz is értek!

köszönettel: fifi