[Kepviselok] mentor (megbesz hnap 18:00) + mentorűrlap

krayzsu at ttkhok.elte.hu krayzsu at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 19., H, 23:22:52 CET

Sziasztok!

holnap megbeszélés a Délihaliban 18:00 (választmány után), akitérdekel,
szívesen látjuk :)

most néhány hozzászólás, javaslat a mentorűrlaphoz:

Mentorűrlap:

Amúgy sztem ennek találjunk vmi jobb nevet, szerintem jobb lenne mondjuk:
„mentor pályázati űrlap”

Nade a lényeg:

Név, szak évfolyam, email, telefonszám –OK

Csapovez volt-e gólyatáborban -jó

Idén megy-e a szakos gólyatáborba – ez igazából nem kérdés, legutóbb
is azt vontuk le konzekvenciának, hogy a mentoroknak le kell menniük, mert
itt ismerhetik meg leginkább a gólyáikat, és legfőképp az AKTÍV gólyáikat
–akikkel aztán lehet majd kezdeni is vmit... Persze ez szakonként
változó, hogy a beosztás előtte vagy utána derül ki (ld matek vs geo-bio).

Miért szeretnél mentor lenni? – 5mondatban
Szeritnem fontos lenne MÉG az is, hogy

-miben tudnál segíteni a gólyáidnak / miben lennél a mentorrendszer
segítségére

-miért lenne jó NEKED ha mentor lennél  ez azért fontos szeritnem,
mert igenis fogalmazza emg magának, hogy neki miért „éri meg”,
hogy mentor legyen. Motiváció (és valamiféle elkötelezettség) saját maga
számára is, tudja miért csinálja.

Amúgy a kredites kérdésre adott válasz azt is mutatja, hogy menniyre tud
tanácsot adni pl vizsgára való felkészülésben – aki nem jár be, vagy
még inkább el sem megy vizsgázni, hogy mondhatna hiteles véleményt
„ez az óra szar, ne menj be rá” vagy „ez egy marhajó
előadó” vagy „nála nem kell/sokat kell készülni a
vizsgára” vagy „megjegyzi az órárajárók fejét, és vizsgán
kirakja aki nem..” stbstb. Sztem egy korrekt tájékoztatás kell, én
is megmondtam a gólyáimnak, h melyik órára menjenek be feltétlenül, hova
pedig egyszerűen nem érdemes, mert anélkül is fel lehet készülni.

Lehetne még: mikor/kitől kaptál kedvet ahhoz hogy mentori posztot tölts be?
-itt felmérhetjük a motivációs tényezőket, és hangsúlyozhatjuk, hogy
„mentornak lenni megtiszteltetés” (ha a poszt név nem tetszik,
lehet javasolni mást)

milyen a viszonyod a hökkel – ide mit várunk? Hogy „jó”
„semmilyen” „hökös vagyok” „mi aza
hök??” Kicsit árnyalni kéne a kérdésfeltevst, mert így túl tág..

mennyit tud a FERről – maradhat, de szerintem nem kéne hogy mérvadó
legyen. Persze jó ha vki tájlkozott, de ott lesz  a mentortábor, ahol
úgyis rengeteget fogunk foglalkozni a témával, minden mentor „ki
lesz okosítva” :D

mentor-pár –ok, bár lehet h még korai. Sokan nem is fogják vágni,
hogy mit akar a kérdés.

Ötlet: referenciák?? Pl csopvez, klubvez, gt szerv, cserkész,
menedzser/tréner, stb :)

üdv, Zsuzsa