[Kepviselok] Emlékeztető

foldtudszk at ttkhok.elte.hu foldtudszk at ttkhok.elte.hu
2007. Már. 21., Sze, 16:00:15 CET

Sziasztok!

Szandra kérésére emlékeztető a Föld- éd Környezettudományi szakterület
üléséről.
Időpont: 2007. Március 19. 12:00 óra

Jelenvoltak: Mészáros Csaba (a szakterület koordinátora), Palkó
Tamás,Sárközi Edit, Lellei Nóra, Papp Gabriella, Jancsó Tamás, Ferenczi
Attila,Köhler János,Hornyák Szilvia.

Kimentését kérte: Lovász Péter, Bozóki Kálmán, Kray Zsuzsa, Seres Szandra,
Pálszabó Krisztián.

Végh Tamás jelen volt az irodában, de az ülésen nem kívánt részt venni,
Kálózi Attila nem irt kimentést.

1. Személyi kérdések: Papp Gabriella helyére delegáltunk, a kari tanácsba
magamat jelöltem. Nem volt más jeleölt, és a szacsnak nem volt kifogása
ellenem igy én lettem a delegált, persze miután a választmány
megszavazott.
A fegyelmi bizottságba Köhler Jánost jelöltem, de PAlkó Tamás felhívta a
figyelmet az összeférhetetlenségre, majd miután megnéztük alapszabályunkat
(melyben benne van, hogy az eb nem vállalhat ilyen tisztséget), Lellei
Nóra Sárközi Editet jelölte aki elfogadta ezt.

2.Nemzeti parkos túra: Ez tulajdonképpen egy tájékoztatás volt. Megkértem
a jelenlevőket, hogy terjeszzék nagy erőkkel a rendezvényt. Palkó Tamás
jelezte, hogy részt szeretne venni a rendezvényen.

3.Környezttvédelmi nap: Atesz tartott erről tájékoztatást. A sátor
helyéről volt némi technikai megbeszélés. Felhívta a figyelmet, hogy
neadjaisten ha odáig fajjul a helyzet, hogy valaki segíteni akar a
szervezésben, akkor ez megoldható.

4.Bodvarákó before: Felhívtam a figyelmet, hogy a szervezésre megint nem
lesz sok időnk, ezért jó lenne ha mindenki aktivizálná magát. Értem
ezalatt, hogy megint a legfőbb gond a hely, erről volt némi vita.
Szeretnénk vetítést és képnézegetést, ezért olyan hely kéne ahol lehet egy
különterem erre a célra, amolyan chill terem. A buli ideje április 26
lenne.

5.Bevonó: A címével ellentétben nem a bevonó táborról beszéltünk, hanem
feltettem a nagy kérdést, hogy mindenki felelőségteljesen végzi ezt a
nagyon fontos munkát, amirre mindenkit megkértem félév elején, mármint az
emberek bevonását a közéletbe. Természetesen mindenki serényen bologatott,
amiből azt lehetett leszűrni, hogy kíválóan állunk.

6.Egyebek: Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki!

        Mészáros Csaba
         ELTE TTK HÖK
   Föld- és Környezettudományi
    szakterületi koordinátor