[Kepviselok] Meghívó Választmányra; 2007.05.08, 16h, Déli tömb

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 7., H, 12:19:08 CEST

Sziasztok!

Kernem, hogy ha lehetseges a kioszk projekt es a PR termekes cucc egymast
kovetoen legyen. Illetve szeretnem ha az Alapitvanyos (HOK szamara irt)
palyazatokrol esne par szo (kb. tiz percre gondolok, ami alapjan kov.
valasztmanyra irok eloterjesztest). Ez azert lenne fontos, mert mar keves
valasztmany van, bar tudom igy is 8-ig fog mar tartani...

Koszonom,

Balazs