[Kepviselok] +egyszer

ELTE TTK HA Elnok alapelnok at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 10., Cs, 22:18:17 CEST

Aki az elozo levelet nem ertette, attol elnezest, utolag nekem is
problemaim voltak az ertelmezessel, igy ujra:

Tisztelt kepviselok!

Az EHOK kgy anyagait nezve megleptek a HOOK mandatumok eloszlasa a karok
kozt. Felteszem kozuk van vmilyen formaban a hallgatoi letszamokhoz.

Az elso harom oszlopban az allamilag fin. hallgatok/osszes hallgato/
osszes hallgato + phd hallgató
letszamok talalhatok mig a negyedikbe a HOOK mandatumok eloszlasa
(a letszamok az EHOK eloterjesztesbol) kerult, mig az 5. oszlopot
remelhetoleg ki lehet talalni (3. oszlophoz van koze).

IK:	1619	2553	2627	4
AJK:	1941	3465	3580	6	1,36
TTK:	3706	4653	5118	7	1,43
BTK:	5668	7550	8249	11	1,61

Szamomra az AJK, TTK, BTK kozti aranytalansag tunt fel. Lehetne egyenes
aranyossag a mandatum es a hallgatoi letszam kozt, meg lehetne az is, hogy
idovel mar nem no annyira a mandatumszam. De, hogy a fuggveny pont a TTK-t
kovetoen valtson konvex alakzatbol konkavva egy kicsit eros...

Nem tudom, hogy mennyire egyeztet allaspont, de a koltsegvetes utan ez mar a
masodik olyan anyag ahol a TTK szignifikansan rosszul jar a tobbi karhoz
kepest. Ha persze van olyan algoritmus ami legalabb logikus es ezt hozza ki,
elnezest...

Balazs