[Kepviselok] 12. szám értékelése

foszerkeszto at ttkhok.elte.hu foszerkeszto at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 14., H, 16:58:47 CEST

Sziasztok!
Röpül iziben a számértékelés, fogadjátok tapssal, hurrával, nagynagy
hejehujával:)

***

A 12.szám értékelése:
Már meg sem említem azon elhanyagolható körülményeket, hogy nyomtatni csak
az északiban tudtunk, és péntek délután 6kor még két Tide-tix fehérségű
oldal virított a laptervünkben. Szerencsére hosszas telefonálgatások, és
tartalékcikkek illetve emberek( ld.Yeti) bevetésével megoldódtak a
problémák.
Ezeken kívül még a szombati szerkesztést sújtó terepgyakok és ballagások
hátráltattak minket, mivel sajnos ezek miatt csak 2-kor tudtuk elkezdeni a
második napi szerkesztést, ráadásul úgy, hogy a cikkek fele csak aznapra
ért be. Ezek ellenére éjfél előtt itthon voltam, úgyhogy abszolút
elégedettek lehetünk magunkkal:)

Vezetőszerkesztés: Mécs Anna
Szerintem nagy hibát nem vétettem, minden rendben ment, halált megvető
bátorsággal közlekedtem a hatalmas viharban a két tömb között, igazán
megtettem mindent a nyúzért.

Tördelés: Simó Zsófia
Lede már jó sokat tördelt, így gyakorlata van a dologban, sajnos elég
fáradt volt (mivel ezen a héten szerdán egész éjjel dolgoztunk a lenes
nyúzon), úgyhogy sokszor figyelmetlenségekből adódó hibát ejtett, és néha
lehetett volna gyorsabb.
De mivel pénteken az újság felét se tudta betördelni, mert rengetegen nem
tartották a lapzártát, és a kieső oldalak miatt is csúszott egy pár cikk,
így nehéz dolga volt, és ezek ellenére abszolút jól helyt állt, és a
végeredmény szép lett, nagyon hibát még nem fedeztem fel benne. És nagyon
kreatívan dolgozott, volt , hogy ő keresett háttereket etc. Úgyhogy
szerintem jár a
13p/14p

Olvasószerkesztés: Körtvélyessy Nelli, Vaszkó Virág, Meskó Zoltán
Zoli és Nelli most voltak első alkalommal, Virág pedig másodszor, de a
munkájukon ez egyáltalán nem érződött, alaposan, jól dolgoztak. A
korrektúrázott cikkekben már alig-alig voltak hibák, úgyhogy ennek is
köszönhető, hogy a körülmények ellenére emberi időben végeztünk szombaton.
12p/12p (*3)

Címlap: Kárpáthegyi Péter
Szerintem nagyon jó képet küldött a Peti, egyedüli gondunk az volt, hogy
hasonlít a Nemzeti Parkos számra, éppen ezért próbáltam szerezni a
szombati parkosításról képet, illetve Petit is hívtam, hogy nem tudna-e
még valamit küldeni, de mindenki elérhetetlen volt a számomra, úgyhogy
maradt ez, ami szerintem így is baromi jó.
(nagyon kapós is volt a nyúz szerdán, állandóan elfogyott:)
6p/6p

Főszerkesztő szemétdombja: Sudár István
Infomorzsa-hegy pityu módra. Nekem még mindig nem egészen tiszta a főszerk
szemétdomja rovat funkciója, mostanság apró betekintés a szerksztők és a
hök életébe, ami persze nem baj, csak kérdés, hogy ki olvassa el. Meg
kérdés, hogy mivel kellene megtölteni ahhoz, hogy elolvassák?
hivatalból írt

Idén is HÖK választás: Palkó Tamás
Informatív, tagolt, közérthető, teljesen korrekt cikk. Ráadásul a
kgy-tudósítás helyett tettük be, úgyhogy ez a cikk volt az egyik
mentőövünk.
félig hivatalból írt

The final countdown: Fazekas Tímea
A címet az olvszerkek találták ki, szerintem nagyon találó:)
Amúgy a cikk teljesen oké, nem egy hálás feladat a vizsgázás és gyakjegyek
mélységes bugyraiba bevezetni az olvasókat, úgyhogy le a kalappal Timi
előtt!
hivatalból írt

Véleményezz + A beavatottak: Jánosi Attila
A második OMHV-s cikk volt a másik mentőövünk a választásos cikk mellett
hála Attila kiemelkedő szorgalmának:), hiszen eredetileg csak a következő
számba ment volna.
A cikkek érdekesek, jó a téma, szerintem érdekli az olvasókat. Látszik,
hogy a cikkíró otthonosan mozog a témában. Reméljük, hogy a hallgatókat
kitöltésre, az oktatókat pedig az ügy megfontolásra serkenti majd.
12p (mivel nem egyoldalas, de hosszában majdnem, de két különálló cikk mégis)

Apropó kaland...: Sudár István
Érdekes, vicces interjú Qcorával, a legjobb az egészben, hogy ő már nem is
emlékezett rá:) Jó ötlet volt Pityutól.
8p/8p

Filteres geo-bio buli: Boldizsár Márton
A fergeteges képaláírások Lede pihent agyának köszönhetőek:)
A cikk visszaadja a buli hangulatát, meg a jó kis bódvarákó-patrióta
hangvétel is abszolút tetszik.
6p/6p

Kiváló szereplés Párizsban: Palkó Tamás
A harmadik mentőövünk a hétvégén, Yetinek dupla hála. A cikket olvasva
remélhetőleg minden ELTE-snek dagad a melle a büszkeségtől, és szerencsére
annak se unalmas, aki nem volt ott.
6p/6p

Triatlonban gazdag tavasz: Boldizsár Márton
Újabb sikerek, újabb büszkeség. Marci beszámoló alapján írta, de oké így is.
5p/6p

Az aktív kövirózsák: Kárpáthegyi Péter
Nem kaptam kedvet a póktartáshoz, de ez nem a cikk hibája, hiszen abszolút
közérthetően, érdekességeket említve ír erről a "perverzióról".
6p/6p

A kis foltos: Moring Andrea
Olyan furán beteg, de hát a négyeshatosba minden belefér.
2p/3p

Nem csak lengyeleknek: Hegedűs László Károly
hlk világuralomra tör, és minden rovatba mozizónát csinál:) Persze ez nem
gond, egy számba még belefér, a kultúra rovatba meg végképp. Magát a
cikket jó nyelvezettel fogalmazta meg, a szerkezete is tetszik.
5p/5p

Mi(r)ó Grande amore: Simó Zsófia
A cím pöpec, olyan Ledésen jó:) A cikk egyedüli szépséghibája, hogy nem
igazán pénztárcabarát helyet mutat be, így az átlagos, utolsó filléreit is
elalkoholizáló egyetemistákat nem hozza lázba. Ettől függetlenül nekem
tetszik.
3p/3p

Horvátország: Bojtos Judit
Finomak tűnnek ezek a halcsodák, az elején kicsit kevesebb
felsorolószerkezettel még olvasmányosabb cikk lenne.
3p/3p

Brízvantaccs: Hegedűs László Károly
Különleges mozizónát hozott össze hlk, nagyon jól érzékelteti a film
hangulatát, úgyhogy abszolút tetszik ez a traileres megoldás, és nagyon
ötletes is. A zárójelezős hibáért kár, én is figyelhettem volna jobban.
5p/5p

Transylvania: Hegedűs László Károly
Elég kettősre sikeredett, az elején nagyon amatőrnek aposztrofálja, aztán
a végén mégse. De azért a hlk-s humor érződik!
4p/5p

Ikrek: Szalkay Csilla
szokásos jó kis rejtvény.
4p/4p

Képek: 12.oldal: Kárpáthegyi Péter – jó kis pókos borzongás. 4p

Szumma táblázat: csatolva

Name: ny3412osztondij.xls
Type: application/vnd.ms-excel