[Kepviselok] mégegy...

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 16., Sze, 16:28:34 CEST

Pálszabó Krisztián [Krisz] (337) Üzenek

Sajnos, az előttem szólóval is -részben- valóban egyet kell, hogy
értsek. Azért páran vagyunk olyan naív barmok, hogy ezek ellenére
lótunk-futunk, a HALLGATÓKÉRT. A jussból bár nekem is csak a nulla
jutott, de nem azért csinálom. A hallgatók mosolyáért...
Ilyen a világ, a kis és nagypolitika is, de vannak felsőbb erők... Én
hiszek e világ megjavulásában... hiszen a politika (kis és nagy)
szennyes részét a szeretet megtisztíthattja... ami nagyságrendekkel
feljebbvaló...
Én bízom benne, hogy unokáink, gyermekeink jövőjét megmenthetjük! Akár
alulról jövő, országos szintű, békés diákösszefogással is! Politikamentesen!

május 16., 15:31