[Kepviselok] [Mentor] Emlékeztető a 2007_05_10-ei mentormegbeszélésről!

Jánosi Attila janosi.attil at gmail.com
2007. Május. 11., P, 16:21:24 CEST

Üdv!

Örömmel olvastam, hogy lesz külön földrajz és földtud mentorszakterület. De
lesz erre elég ember? Mert a legutóbbi mentorlistát (akkor még 16an voltak
rajta) megnézve ugyanis ez nem megvalósítható:
A földrajzos mentorok 11-en vannak (illetve a 16ból ennyien voltak), a
földtudósok pedig 5-en. Ez pedig kicsit aránytalannak tűnik.

Erre van vmilyen javaslat?

üdv,
Jánosi Attila

PS: Lehetne kapni egy lezárt, friss mentorlistát?

ELTE TTK HÖK Mentorkoordinátor <mentorkord at ttkhok.elte.hu > írta, 2007.05.11
.: