[Kepviselok] HOK valasztas

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2007. Május. 20., V, 19:25:35 CEST

sportbiz at ttkhok.elte.hu írta:
> Nehany pontositas a HOK valasztas jegyzokonyvehez:
> 1. Kurtosi Szilvia nem ketszer volt jelen, hanam helyette Kalozi Attila
> volt ott a tagok kozul.
> 2. Az elejen a bizottsag megvitatta azt a javaslatot, hogy a szavazasi
> idoszakot meghosszabitsa, majd azt egyhanguan elvettette.
> 3. A Valasztasi Bizotsag az ules vegen a HOK valasztasok eredmenyet
> egyhangu szavazassal fogadta el.

Sziasztok!

Az 1. számú hibát észleltem, de mivel a választási eredményt ez nem
másítja meg, a képviselőlistára nem küldtem ki mégegyszer. A
megválasztott képviselők és az EHÖK már a jót kapta meg. A 2. hiba
jogos, de a választás eredményéhez lényegi köze nincs. Ugyanígy a 3.
hiba is ilyen.

Palkó Tamás, titkár