[Kepviselok] segítség kéne

ELTE TTK HÖK Tanulmányi elnökhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 8., Cs, 23:04:59 CET

Kedves Tisztségviselők! Kedves Képviselők!

Jövő héten szerdán - mint már többen tudjátok - felsőoktatási kiállítás
lesz Szekszárdon. (Kis Educatio).

Elvileg én mentem volna, de sajnos időközben (azaz ma délután/este)
érkezett két meghívó bizottsági ülésekre, és mindkettőn illene
megjelennem. Ezért előreláthatólag nem tudok menni Szekszárdra.

Ha valaki érez magában erőt/kedvet, hogy lemenjen, kérem szóljon nekem.
Lehetőség szerint tapasztaltabb emberek jelentkezését várom, akiknek van
idejük rá, ugyanis ez az egész szerdai napot lefoglalja.

Ha lesz érdeklődő, akkor vele a részleteket hétfőn/kedden megbeszélem

Köszönettel:
               Jánosi Attila
                ELTE TTK HÖK
          tanulmányi elnökhelyettes