[Kepviselok] inf beszamolo

DUDAS Gabor dudikoph at dudikoph.hu
2007. Nov. 13., K, 16:56:30 CET

Udv,

nincs tul sok idom, igy lehet osszecsapva erzitek majd a beszamolot.

Ami miatt kerte Aron a beszamolot, az a Deli haliban levo gepek
allapota, hogy miert nem mukodik me'g mindig az osszes, mar jo ido
eltelt azota, hogy errol szo van.

Jelenleg a 8 gepbol 6 gep mukodik, a masik 2 nem. Egyes gepekben
elromlottak alkatreszek, es ezeket potolni kellett valahonnan. Egy ideig
ment az emailezes a Flaxcommal, hogy mit kene mihez venni, van-e
ilyenuk, ha igen, mennyiert, stb. Ezek a kovetkezok:
winchesterek, memoriamodulok, ventillatorok, videokartyak. A Flaxcommal
eddig sem voltak jo tapasztalataim, es most is atlag 1-2 het alatt
valaszoltak az emailjeimre, mivel neveket nem ismerek onnan, igy nem
tudom, kit kene cseszegetni a gyorsabb valasz miatt. Egy ido utan kvazi
meguntam ezt a tokolodest.

Volt olyan nap, amikor a 8 gepbol 3 mukodott. A mostani helyzetig ugy
jutottam el, hogy egy gepet teljes egeszeben, az alaplap kivetelevel
beszereltem az egyes gepekbe, de 1 gephez, az "uj" Nyuzos gephez kulon
kell rendelni alkatreszt, ilyet egen-foldon nem talaltam, ez egy
tapegyseg, illetve egy processzor hutoventillator. A maradek gep, amit
felhasznaltam a tobbi javtisara, igy gyakorlatilag "elfogyott",
valoszinuleg ujat kell beszereznunk.

Aronnal beszeltem szombaton, mondta, hogy o ott ismeretseg utjan tudja
gyorsitan a beszerzeseket, igy valoszinuleg ujra nekifogva rajta
keresztul mar gyorsabban fogom tudni javitani, ha valami elromlott.

Mivel a hoknel vegzett munkam tobbi reszere (honlapfrissitesek, eszaki
halis gepek, szerverkarbantartas) nem hiszem, hogy lenne panasz, kerem
fogadjatok el beszamolomat.

Es 2 ora mulva megy a gepem, mar most kinn kene lennem a repteren.

Udvozlettel,
Dudas Gabor
ELTE TTK HOK Informatikus