[Kepviselok] Beszamolo a szekszardi kiallitasrol

Palkó Tamás yeti at ttkhok.elte.hu
2007. Nov. 15., Cs, 15:29:51 CET

Tisztelt Képviselők!

Én képviseltem az ELTE TTK-t a szekszárdi felsőoktatási kiállításon. Kora
hajnalban indultunk az EHÖK által bérelt kisbusszal. Kicsit késtünk a
megnyitóról, így a standot kapkodva építettük fel, de ez nem látszott a
végén.
A standon a szóróanyagok mellett folyamatos videóvetítések voltak az
elmúlt évek eseményeiből.
A nap folyamán a TTK szóróanyagaiból elég sokat elvittek, a szakismertető
mellett minden érdeklődő egy CD-t is kapott, rajta a részletes tantervvel,
szakirányokkal és minden egyébbel. A felmerülő kérdésekre természetesen
válaszoltam, de nagyon speciális kérdéseket nem kaptam. Jó hangulatban
telt el a kiállítás. A kiosztott szóróanyagok szakterületi megoszlását
tekintve sajnos jól mutatják a szakjaink iránti érdeklődést. A kémia és a
fizika iránt alig volt érdeklődés, a többi szak iránt viszont körülbelül
egyforma volt az érdeklődés. A résztvevőket tájékoztattam a Kar Nyílt
Napjának időpontjáról.

A leginkább keresett termék (ami sajnos nem volt) - erre lehet, hogy
kellene időt és energiát szánni - az az ELTE általános tájékoztatója volt.
[Persze egy kari tájékoztató sem lenne rossz.]

Köszönet az EHÖK-nek, hogy megszervezte az ELTE megjelenését, köszönet
Jánosi Attilának, Nagy Melindának és Papp Gabriellának, hogy eljutottak az
anyagok hozzám.